شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 18 May 2024
جالب است ۰
گویا قرار است که اپلیکیشن «تهران من» از پنجم خردادماه از دسترس خارج شده و تمامی خدمات این اپلیکیشن از طریق «شهرزاد» ارائه شود.
گویا قرار است که اپلیکیشن «تهران من» از پنجم خردادماه از دسترس خارج شده و تمامی خدمات این اپلیکیشن از طریق «شهرزاد» ارائه شود.
 
به گزارش افتانا، گویا برخی کاربران به محض باز کردن اپلیکیشن «تهران من»، پیامی با این محتوا دریافت کرده‌اند که «شهروند گرامی، از تاریخ پنجم خردادماه ۱۴۰۳ اپلیکیشن تهران من از دسترس خارج خواهد شد و کلیه خدمات از طریق سوپراپلیکیشن شهروندی شهرزاد قابل ارائه خواهد بود.»
 
اکنون دو گمانه‌زنی برای این موضوع وجود دارد. گروهی می‌گویند بعد از هک شدن سامانه‌های شهرداری در خردادماه 1401، این سامانه امکان رشد و ارتقا نداشته و سامانه جدید که امکان به‌روز‌رسانی و ارائه خدمات بیشتر دارد، جایگزین شده است. عده‌ای هم می‌گویند که سامانه تهران من با طراحی و مدیریت قبلی مدیریت شهری ایجاد شده و مدیران کنونی شهرداری به دنبال طراحی سامانه‌ای متناسب با دیدگاه های خود هستند که با تغییر مدیریت شهری کماکان در همان چارچوب ادامه حیات دهد.
 
ظاهرا در هفته‌های اخیر، شهرداری تهران خدماتی مانند خرید کارت بلیت مترو، اتوبوس و طرح ترافیک را که پیش از این از طریق سامانه تهران من انجام می‌شد از طریق سامانه شهرزاد انجام می‌دهد.
 
شهردار تهران نیز در یکی از جلسات صحن شورای شهر از تلاش شهرداری برای رونمایی این سامانه در هفته نخست مهرماه و هزینه 12 میلیاردی که برای ایجاد آن شده است، سخن گفته بود.
 
حال این سوال مطرح می‌شود که چرا به‌جای برطرف کردن ایرادات سامانه موجود، باید هزینه کردن برای مهاجرت به یک سامانه جدید در برنامه کار شهرداری قرار گیرد و آیا «شهرزاد« قرار است بیاید تا نقطه پایانی بر قصه نارضایتی‌های کاربران «تهران من» باشد؟
 
کد مطلب : 22188
https://aftana.ir/vdcaa6nu.49nua15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی